Bel: 088 - 088 3456

Zo werkt het

 

EENMALIG: Om een StudentCar te kunnen rijden moet je je eerst aanmelden op deze site of de app voor Android of Apple op je smartphone downloaden.

RESERVEREN EN RIJDEN: In 3 stappen onderweg!

  1. Log in op onze website of in de app met je e-mailadres en wachtwoord. In de app klik je op “Nieuwe reservering” op de website op “Nu reserveren“. Bekijk de beschikbaarheid van de auto’s en maak een reservering voor een specifieke tijd en auto.
  2. Wanneer je op het tijdstip van je reservering bij de StudentCar aankomt, krijg je via de app toegang tot de auto.
  3. De sleutel en de tankpas zijn altijd aanwezig in de auto. Je kan direct rijden en als je moet tanken de brandstof betalen met de tankpas.

That’s it! Goede reis!

Aan het eind van het gereserveerde tijdsinterval parkeer je de StudentCar terug op zijn vaste parkeerplek.

BETALING: De GPS-tracker houdt precies bij hoeveel kilometers je hebt gereden. Aan het eind van elke rit zal je worden gefactureerd voor deze kilometers en de tijd die je hebt gereserveerd. Het verschuldigde bedrag wordt na elke rit aan je gefactureerd en je ontvangt een betaalverzoek die je via iDeal of bunq request kan betalen.

Voor de volledige handleiding klik hier

Het huren van een StudentCar is makkelijker dan het lenen van een boek bij de bibliotheek!
Schrijf je nu in en ontdek het gemak dat twee wielen extra en een dak boven je hoofd je kan geven!

 

 

Spelregels StudentCar

  • Registratie kost éénmalig € 25,00 per chauffeur.
  • Wij vragen een borg van (minimaal) € 100,00. Deze borg dient op je account gestort te zijn om het maken van een reservering mogelijk te maken. Na betaling van het volledige factuurbedrag is deze borg direct opvraagbaar en zullen wij hem op je rekening terugstorten. Om vervolgens een nieuwe reservering te maken, dient de borg wederom op je account te staan. Je kan natuurlijk ook de borg laten staan, zo kan je altijd een nieuwe reservering maken.
  • StudentCars zijn deelauto’s. Houd rekening met je mede gebruikers:
    • Rook niet in de auto
    • Laat de auto aan het einde van de rit netjes achter
    • Zorg dat aan het einde van de rit de brandstof tank minimaal half vol zit
    • Laat geen honden- of kattenharen achter in de auto; we hebben gebruikers die hier allergisch voor zijn
    • Meld nieuwe schades en mechanische problemen aan de helpdesk. Je hebt geen eigen risico, maar we kunnen alleen problemen oplossen waar we van af weten.
  • StudentCars hebben een vaste parkeerplek, gemarkeerd met een bord. Meld het aan de parkeer handhavers en / of de StudentCar helpdesk als er een ander voertuig op een StudentCar plek staat geparkeerd.